ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΔΩ: DRIVES » TEST DRIVES
8/1/2013

ΔΟΚΙΜΗ: Volkswagen (VW) Golf 1.2 TSI 85 PS 5Θ (videos)

Επί 38 συναπτά έτη ο αντικαταστάτης του «αυτοκινήτου του λαού» αποτελούσε τη «σπαζοκεφαλιά» και το σημείο αναφοράς στα μικρομεσαία. Στην 7η γενιά του θα αποτελέσει «γρίφο» και για τις πιο premium υλοποιήσεις.

mail to Εκτυπώστε το Αρθρο
Κείμενο: Δημήτρης Θεοχάρης
Email: dtheoharis@pegasus.gr
Μοντάζ: Δημήτρης Θεοχάρης
Φωτογραφίες: Γιώργος Κούτος

Επτάψυχο!

Επί 38 συναπτά έτη ο αντικαταστάτης του «αυτοκινήτου του λαού» αποτελούσε τη «σπαζοκεφαλιά» και το σημείο αναφοράς στα μικρομεσαία. Στην 7η γενιά του θα αποτελέσει «γρίφο» και για τις πιο premium υλοποιήσεις.

Το 1974 ο Gorgio Giugiaro εμπνεύστηκε το Golf Mk1 ως τον αντικαταστάτη του «αυτοκινήτου του λαού», του πασίγνωστου σε όλους μας Σκαραβαίου! Και η αλήθεια είναι ότι η απλότητα του σχεδίου και της έμπνευσης για ένα προσιτό «user friendly» καθημερινό compact οικογενειακό (δείτε το Last Page του τεύχους και θα καταλάβετε) έμελλε να λατρευτεί και να δικαιωθεί στην πορεία των 38 ετών με περισσότερους από 29 εκατομμύρια «ψήφους εμπιστοσύνης».

Κακά τα ψέματα, αλλά το Golf ήταν και παραμένει το αυτοκίνητο στην κατηγορία C που... ομοεθνείς και αλλόθρησκοι έστρεφαν το βλέμμα τους για να συνειδητοποιήσουν πού βρίσκεται ο πήχης της κατηγορίας των μικρομεσαίων. Και αν δεν με απατά η μνήμη μου, από την τέταρτη γενιά και μετέπειτα ξεκίνησε ο μεγάλος... πόλεμος της αντιληπτής ποιότητας με τα μαλακά πλαστικά και τα χιλιοστά στο διάκενο της συναρμογής, που σύμφωνα με τους μηχανικούς απαιτούνταν «χρόνια» εξέλιξης ακόμα και για τη μείωση ενός και μόνο χιλιοστού. Σημασία στην παραμικρή λεπτομέρεια, δηλαδή, που μπορεί αρχικά να μη... λέει κάτι στον καθημερινό χρήστη, αλλά συνολικά και σε βάθος χρόνου αυτές οι λεπτομέρειες ήταν που μέτρησαν και έκαναν τη διαφορά και, φυσικά, δημιούργησαν την υπεραξία του προϊόντος. Ενώ στην 5η γενιά, λοιπόν, δόθηκε μεγάλη σημασία και στα οδικά χαρακτηριστικά του Golf (ένεκα αυξανόμενου ανταγωνισμού, βλέπε Focus) με την προσθήκη πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση η έκτη γενιά αποτελούσε ουσιαστικά μια εξέλιξη πάνω στο πάτωμα της 5ης (για πολλούς ήταν ένα ριζικό... facelift).

Φτάσαμε λοιπόν αισίως στο έβδομο Golf, που είναι εξελιγμένο από λευκή κόλλα χαρτί πάνω στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα «MQB». Με το μήκος να αγγίζει πλέον τα 4.255 χλστ., το πλάτος τα 1.790 και το ύψος τα 1.452, το νέο Golf είναι μεγαλύτερο κατά 56 χλστ. στην πρώτη διάσταση και κατά 28 στο πλάτος. Η μόνη διάσταση στην οποία είναι μικρότερο είναι αυτή του ύψους κατά 28 χλστ. (για πιο δυναμική, σπορ εμφάνιση), ενώ και το μεταξόνιό του έχει μεγαλώσει κατά 59 χλστ σε σχέση με το παρελθόν (2.637 συνολικά). Σε ό,τι αφορά τώρα τον χώρο αποσκευών, αυτός αγγίζει πλέον τα 380 λίτρα, δηλαδή 30 περισσότερα σε σχέση με το παρελθόν. Στην πράξη λοιπόν μιλάμε για κορυφαίους χώρους με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας, αφού στο πίσω κάθισμα θα καθίσουν αρκετά άνετα ακόμα και ψηλόσωμοι επιβάτες.

Μετεξέλιξη

Από αισθητικής απόψεως, πάντως, παραμένει πιστό στη φιλοσοφία της σχεδιαστικής μετεξέλιξης. Αναμενόμενο σε μεγάλο βαθμό όμως αυτό, καθώς ήταν πάντοτε αυτή η φιλοσοφία της γερμανικής φίρμας για το μικρομεσαίο της (και όχι μόνο) και έτσι η εξωτερική σχεδίαση διά χειρός Walter de Silva δεν σπάει για ακόμα μία φορά εντελώς το «καλούπι» του παρελθόντος. Οι μεγάλες πίσω κολόνες παραμένουν σχεδόν απαράλλακτες εδώ και δεκαετίες, ενώ στα νέα στοιχεία συμπεριλαμβάνονται τα μικρά τριγωνικά παραθυράκια στις εμπρός θύρες και η πιο αιχμηρή σχεδίαση των πίσω θυρών. Νέα είναι και τα φωτιστικά σώματα εμπρός, τα οποία ενσωματώνουν (στις πλουσιότερες εκδόσεις) και φώτα ημέρας τεχνολογίας LED (για τα οποία συμφωνώ ότι αν είναι να δώσεις λίγα ευρώ παραπάνω, καλό θα ήταν να τα συμπεριλάβεις και αυτά).

Από εκεί και ύστερα οι κάτοχοι παλαιότερων Golf δεν θα πάθουν κάποιο... πολιτισμικό σοκ ούτε στο εσωτερικό. Η εικόνα και σε αυτό το σημείο μοιάζει και είναι ουσιαστικά μια φυσική σχεδιαστική εξέλιξη, χωρίς μάλιστα να υπάρχει κάποια… ιδιαίτερη πινελιά σε κάποιο σημείο. Η μεγαλύτερη διαφορά εντοπίζεται στην κεντρική κονσόλα, η οποία έχει κλίση προς τον οδηγό και θυμίζει ως ένα σημείο αυτή του νέου Passat. Νέας σχεδίασης είναι και το τιμόνι, το οποίο ακόμα και στη μεσαία εξοπλιστικά έκδοση του αυτοκινήτου δοκιμής μας (Generation) ήταν δερμάτινο και «flat bottom» (θα περιμέναμε όμως να έχει και χειριστήρια). Νέα είναι και η έγχρωμη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα που στη συγκεκριμένη έκδοση είναι 5,8 ιντσών (στη βασική είναι 5'' και με το Discover Pro είναι 8,0'' με δυνατότητα αναπαραγωγής 3D υλικού). Το κλασικό χειρόφρενο έχει αντικατασταθεί από ηλεκτρικό, ενώ στον βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται και το σύστημα «Auto Hold». Όσον αφορά τώρα την αντιληπτή ποιότητα (γενικώς και παντού εννοούμε), στο φινίρισμα και στην προσοχή στη λεπτομέρεια πλέον το Golf έχει φτάσει πολύ ψηλά. Τόσο ψηλά που είναι πλέον δυσδιάκριτα τα όρια με το premium. Πρακτικότητα και εργονομία και πάλι κινούνται σε εξαιρετικά επίπεδα με τις θέσεις για μικροαντικείμενα να είναι και πολλές και καλομελετημένες και το περιβάλλον να είναι εξαιρετικά φιλικό προς τον χρήστη. Μπορεί σχεδιαστικά να μη σου προσφέρει κάτι... επαναστατικό ή κάτι που θα σε εξιτάρει, αλλά το σίγουρο είναι ότι στο εσωτερικό του θα βολευτεί και θα νιώσει άνετα ακόμα και ο πιο «δύστροπος».

Εξοπλισμένο σαν... αστακός

Το νέο Golf εφοδιάζεται φυσικά με όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα. Από ενεργό cruise control (ACC), PreCrash που ενεργοποιεί τους προεντατήρες των ζωνών ασφαλείας και κλείνει παράθυρα και ηλιοροφή όταν αυτή υπάρχει όποτε αντιληφθεί επερχόμενη σύγκρουση (στον βασικό εξοπλισμό), μέχρι αυτόματο σύστημα φρεναρίσματος με ταχύτητες μικρότερες από 30 χλμ./ώρα (City Emergency Braking). Διαθέσιμα είναι επίσης: σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα ανίχνευσης κόπωσης, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης, ένα νέο σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος (Park Assist 2.0) και ενεργά φωτιστικά σώματα, ενώ με το προαιρετικό σύστημα «Drive Profile Selection» μπορεί ο οδηγός να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε προγράμματα λειτουργίας: Eco, Sport, Normal, Individual και Comfort (σε συνδυασμό με την ενεργή ανάρτηση το τελευταίο).

Εκτός όλων αυτών στο νέο Golf έχει γίνει... δίαιτα φτάνει να είναι μέχρι 100 κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με το Mk6. Να σημειώσουμε ότι το σύστημα Start/Stop και ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού!

Επί του πρακτέου

Σας είχα υποσχεθεί ότι όταν θα έρθει στην Ελλάδα, θα το «εξαντλήσω» όσο γίνεται περισσότερο στους σκληροτράχηλους ελληνικούς δρόμους (σε σχέση με τους ιταλικούς που έγινε η πρώτη πανευρωπαϊκή παρουσίασή του). Το αυτοκίνητο δοκιμής μας ήταν το «βασικό» Golf με τον κινητήρα 1.2 TSI των 85 ίππων και τον ημιάκαμπτο άξονα στην πίσω ανάρτηση (πολλαπλών συνδέσμων έχουν από 122 ίππους και άνω). Κατ' αρχάς λοιπόν η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία. Το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο και η ιδανική ισορροπία στο set-up της ανάρτησης μεταξύ του σπορ και του άνετου κάνουν το νέο Golf να περνάει απροβλημάτιστα από οποιαδήποτε ανωμαλία του οδοστρώματος (και εννοούμε ακόμα και από μεγάλες εγκάρσιες) με τους επιβάτες να παραμένουν... ατσαλάκωτοι στο 99 % των περιπτώσεων. Μου έκανε εντύπωση το πόσο καλά αντιδρούσε ο ημιάκαμπτος στην πλειονότητα των περιπτώσεων. Επειδή στο εξωτερικό το είχα οδηγήσει σε έκδοση με πολλαπλών συνδέσμων πίσω θα σας πω ότι πρέπει να βρεθείς σε αρκετά οριακή κατάσταση για να καταλάβεις ουσιαστική διαφορά.

Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πάρα πολύ μεγάλα σε κάθε περίπτωση. Το ακριβές και καλό σε αίσθηση τιμόνι ακολουθεί αρκετά πιστά τις εντολές του οδηγού, τα φρένα είναι αποτελεσματικότατα και πολύ καλά σε αίσθηση, το κιβώτιο εύκολο στη χρήση και ακριβές και όλα σε τελική ανάλυση «κυλάνε» πολύ εύκολα και ακριβώς όπως τα θέλεις. Ακόμα και τα ηλεκτρονικά δουλεύουν εξαιρετικά (στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει και «μπλοκέ» ηλεκτρονικό διαφορικό XDS) με το ESP που δεν απενεργοποιείται να μην παρεμβαίνει σχεδόν ποτέ, γιατί πολύ απλά δεν χρειάζεται (απενεργοποιείται μόνο το ASR μέσω της οθόνης αφής στο «car settings»). Οπότε θα σας πω και πάλι αυτό που σας είπα και στην παρουσίαση: το πολύ καλό έγινε ακόμα καλύτερο.

Το πλαίσιο όμως είναι τόσο καλό που ο βασικός TSI των 85 ίππων αποδεικνύεται σίγουρα... λίγος. Μπορεί το Golf που είχαμε στη διάθεσή μας να ήταν σχεδόν… άστρωτο και οι μετρήσεις να έγιναν υπό σχετικά ζεστές συνθήκες, αλλά το 13,3 για το κλασικό 0-100 χλμ./ώρα και το 18,8 για το 400άρι δεν σε ικανοποιούν ιδιαιτέρως όταν αναλογιστείς ότι πρόκειται για 1.2 turbo κινητήρα. Από εκεί και ύστερα βεβαίως στην πράξη το μηχανικό σύνολο αποδεικνύεται εξαιρετικά ελαστικό και ομαλό σε λειτουργία και μπορεί μεν να ανεβάζει στροφές αρκετά… νωχελικά, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν «σκορτσάρει» ακόμα και στις πολύ χαμηλές στροφές. Το μεγάλο ατού του συγκεκριμένου συνόλου είναι ότι η κατανάλωση καυσίμου παραμένει σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα ακόμα και υπό αρκετή πίεση. Στα 8 με 9 λίτρα/100 χλμ. ήταν συνήθως ο υπολογιστής ταξιδιού σε αυτή την περίπτωση, ενώ σε πιο χαλαρές καταστάσεις μπορείς να δεις μέση κατανάλωση της τάξης του 4-5!

Ποια ήταν η γεύση μετά το πρώτο τεστ του Golf 7ης γενιάς; Αυτό το μικρομεσαίο έχει γίνει κάτι σαν το... «iPhone» της αυτοκίνησης. «No extreme excitement» για τους περισσότερους (ή «not at all» για άλλους), αλλά όπως και να το κάνουμε, είτε το «μισείς», είτε το «αγαπάς», είτε το «λατρεύεις», δεν μπορείς παρά να παραδεχτείς ότι είναι εξαιρετικά ποιοτικό και «hi-tech» (σε premium σημείο πλέον), συνδυάζει το σπορτίφ με το πολυτελές και το άνετο σε ιδανικές δοσολογίες και επιπλέον είναι απίστευτα φιλικό και εύχρηστο, σε σημείο που μπορεί να το... φορέσει ένας «petrolhead» ή ο συνταξιούχος της διπλανής πόρτας. Α! Και προσθέστε ότι με 15.000 ευρώ (με απόσυρση και πολύ πλούσιο εξοπλισμό) μπορεί να καλύψει πολύ εύκολα τις ανάγκες μια ολιγομελούς οικογένειας. Το παίρνεις και φεύγεις δηλαδή...


Discover Pro

Tο προαιρετικό σύστημα πλοήγησης Discover Pro εκτός από την οθόνη αφής 8 ιντσών διαθέτει επίσης DVD (με δυνατότητα απεικόνισης 3D υλικού), flash disc 64 Gb, δύο υποδοχές για κάρτες SD και επικοινωνεί πλήρως με smartphones μέσω Bluetooth.

Η νέα πλατφόρμα

Η νέα πλατφόρμα «MQB» εκτός από εξαιρετικά στιβαρή είναι και ιδιαίτερα «ευέλικτη» και θα χρησιμοποιηθεί σε πλειάδα νέων μοντέλων του ομίλου (και σε μικρότερες και σε μεγαλύτερες κατηγορίες). Στο «βασικό» Golf, της δοκιμής μας αλλά και σε αυτά που η ιπποδύναμη του κινητήρα είναι κάτω από τους 122 ίππους, η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων αντικαθίσταται από την πιο ελαφριά (11 κιλά) και πιο οικονομική διάταξη ημιάκαμπτου άξονα.


ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ VW GOLF 2012 ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ VW GOLF 2012 ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ



VOLKSWAGEN GOLF 1.2 TSI 85 PS 5Θ
TEXNIKA XΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ TURBO
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΕΓΚΑΡΣΙΑ
ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (Κ.ΕΚ.) 1.197
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [KW (PS)/Σ.Α.Λ.] 63(85)/4.300
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (ΝΜ/Σ.Α.Λ.) 160/1.400
ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ 5 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΓΟΝΑΤΑ McPHERSON ΜΕ ΨΑΛΙΔΙΑ ΒΑΣΗΣ, ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ, ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ
ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΙΚΗ
ΦΡΕΝΑ
(ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ) ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΔΙΣΚΟΙ / ΔΙΣΚΟΙ
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΤΥΠΟΣ DUNLOP SPSPORTFASTRESPONCE
ΔΙΑΣΤΑΣΗ 205/55-16
ΑΜΑΞΩΜΑ
ΜxΠxΥ(ΧΙΛΙΟΣΤΑ) 4.255x1.790x1.452
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (ΧΙΛΙΟΣΤΑ) 2.637
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (ΛΙΤΡΑ) 380
ΒΑΡΟΣ (ΚΙΛΑ) 1.205
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (ΧΛΜ./ΩΡΑ) 179
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ (ΔΕΥΤ.)
0-80 ΧΛΜ./ΩΡΑ 9,0
0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ 13,3
0-120 ΧΛΜ./ΩΡΑ -
0-400 ΜΕΤΡΑ 18,8
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ (ΔΕΥΤ.)
ΜΕ 3Η ...
50-80 ΧΛΜ./ΩΡΑ 5,6
ΜΕ 4Η ...
70-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ 9,1
ΜΕ 5Η ...
80-120 ΧΛΜ./ΩΡΑ 21,2
ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ (ΜΕΤΡΑ)
50-0 ΧΛΜ./ΩΡΑ 9,4
90-0 ΧΛΜ./ΩΡΑ 30,4
120-0 ΧΛΜ./ΩΡΑ 53,2
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (ΛΙΤΡΑ/100 ΧΛΜ.)
ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ 5,9
ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ 4,2
ΜΕΙΚΤΗ (ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ) 4,9
ΜΕΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ 6,9
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (ΛΙΤΡΑ) 50
ΘΟΡΥΒΟΣ (DB)
ΜΕ 50 ΧΛΜ./ΩΡΑ (3Η) 55
ΜΕ 90 ΧΛΜ./ΩΡΑ (4Η) 61
ΜΕ 120 ΧΛΜ./ΩΡΑ (5Η) 66
ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ € 16.850 (15.890 ΜΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ)
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

7 ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ (ΚΑΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΣ ΓΟΝΑΤΩΝ ΟΔΗΓΟΥ), ESP ΜΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΡΥΜΟΥΛΚΟΥΜΕΝΟΥ, ΑΒS ΜΕ BRAKE ASSIST, MSR, EDL, ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ «MULTICOLLISION BRAKE», ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ «PRE CRASH», XDS, ΕΝΔΕΙΞΗ ΠΙΕΣΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ, ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΜΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ «AUTO HOLD», ΣΥΣΤΗΜΑ STOP/START ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΔΗΣΗ, ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟΙ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ, 4 ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ, ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΜΕ ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟ, ΔΙΠΛΟ ΠΑΤΩΜΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ, ΔΙΑΙΡΟΥΜΕΝΟ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑ, ΕΓΧΡΩΜΗ ΟΘΟΝΗ ΑΦΗΣ 5 ΙΝΤΣΩΝ, ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ CD/MP3/ΘΥΡΕΣ SD CARD ΚΑΙ AUX-IN, 8 HXEIA KAI ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΜΕΣΩ ΟΘΟΝΗΣ ΑΦΗΣ.
EΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΟΚΙΜΗΣ: ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΛΕΒΙΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ, ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ 16 ΙΝΤΣΩΝ, ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ 2 ΖΩΝΩΝ, CRUISE CONTROL, ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ MEDIUM.

ΥΠΕΡ
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΕΥΚΟΛΙΑ ΧΡΗΣΗΣ, ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΙΣΘΗΣΗ, ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΑΝΤΙΛΗΠΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ, ΧΩΡΟΙ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.
ΚΑΤΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ 1.2 TSI
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
ΙΣΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΜΕ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΞΕΠΡΝΑΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.

PHOTO GALLERY
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΘΝΟΣ

ΗΜΕΡΗΣΙΑ

SENTRAGOAL

WOMENONLY

ELLE

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

FACEBOOK
ΕΥΡΕΣΗ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

Αναζητήστε τα τελευταία νέα άνα εταιρία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ